Juliet Victor//2017
Váradi József mádi pincéjének évjáratbemutatója volt
A Juliet Victor alighanem 2018 meglepetés-borászata Hegyaljáról. A Wizzair tulajdonos nyár folyamán kezdte el bevezetni a JV márkát (József Váradi kezdőbetűk repülős zsargon szerinti jelölése ihlette a nevet), amely hol máshol, mint a borvidék befetetői epicentrumában, Mádon bontogatja színes tollazatát. A brand elindításában néhány hónapig Szik Mátyás, sommelier is tanácsadója volt a cégnek. A brand kész van: helyismerettel és rutinnal rendelkező borász, komoly technológia, a birtoképület és a dűlőösszettel is több, mint ígéretes, letisztult, jól eltalált dizájn, a 16-os masszívan beárazott borok alapján pedig a minőséggel sincs gond (nem rég egy japán borversenyen dupla arannyal jutalmazták valóban remek szamorodnijukat). Alapvető célként fogalmazták meg a kezdetekkor, hogy egyedi borminőséggel a nemzetközi piacokon szeretnének bizonyítani, most pedig itt s van a 17-es évjárat. - Váradi úr személyesen is jelen volt a Textúrában tartott sajtótájékoztatón, ahol a Szepsy családhoz rokoni szállal kapcsolódó Vincze Zsolt, borász mesélt a borok születésének titkairól, klónszelekciókról, dűlőkről, borkészítési irányokról.